پول دار شوید
تفریح و سرگرمی
همه گونه مطالب جالب

آموزش نصب برنامه ticker bar
افرادی كه در نصب برنامه
ticker bar دچار مشكل میشوند: جای دیرکتوری فایل رو عوض کنید ( یعنی مثلاْ از درایو C به D منتقل کنید) و دوباره هنگام اتصال به اینترنت نصب کنید.

(( نکته ای در مورد  ticker bar : مواقعی پیش می آید که فایل تیکر بار را از سیستم (Uninstall) یا پاک کردید و بعد برای(install) یا راه اندازی مجدد دچار مشکل می شوید وخطا نشان می دهد که برای حل آن اول باید فایلUnDeploy ازپوشه یا فولدر(WINDOWS) سیستم حذف کنید بعد مجددا تیکر بار را راه اندازی کنید تا مشکلتان برطرف شود .یا در بعضی اوقات در هنگام نصب فایل پیام خطا می دهد که در بعضی اوقات برنامه های امنیتی متصل به سیستم یا فایلهای حذف شده ویندوز یا ویروسهای موجود تداخل در دانلود و اجرای برنامه می کنند شاید باعث خاموش شدن سیستم هم شوند که باید ویندوز جدید بریزید و کار خود را دنبال کنید الیته تا میتوانید قبل از ثبت نام سعی کنید از سلامت سیستم خود مطلع باشید یعنی مطمن ازاینکه از ویروس و خطا و فایلهای حذف شده ویندوز عاری باشد پس قبل از ثبت نام سیستم را ویندوز جدیدبریزید یا تعمیر کنید و سیستمهای امنیتی بی ارزش به آن اضافه نکنید. در واقع آنتی ویروس سیتم شما گاهی مشکل سازه . می تونید موقع نصب تیکر بار غیر فعال یا پاکش کنید و بعد دوباره انتی ویروس نصب کنید. ))

توجه داشته باشید در صورتی که تیکربار را هنگام اتصال به اینترنت اجرا کنید٬ اکانت شما معتبر میشود.

سؤالات متداول مهم :
۱) آیا من میتوانم چندین اکانت داشته باشم؟ این موضوع کاملاً ممنوع و بطور شدید کنترل میشود. اقدام و مبادرت در ایجاد چندین اکانت به منزله ی حذف شما از سیستم و تسلیم پورسانتهای شما به نفع گرین هورس می باشد.
۲) من کی به پورسانت میرسم؟  هنگامی که حساب شما به 90$درماه رسید. برای کاربران امریکایی 60$. 60روز بعد از درخواست چک.
۳)من میتونم از سیستمهای دیگه ای که درآمدزا هستند استفاده کنم؟  بله. تیکربار تنها یک برنامه است که قسمت کوچکی از بالای مانیتور شما را میگیرد. و روی بنرها و دیگر سیستمها تأثیر نمیگذارد.

۴) سن لازم جهت شرکت در این سیستم؟ 18 سال به بالا. افراد بین 13 تا 18 با اجازه از والدین.
10)آیا کلیک روی تبلیغات موجودی مرا افزایش می دهد؟  خیر. این لینکها صرفاً جنبه ی تبلیغات دارند و اگر لینکی را مورد علاقه دیدید کلیک کنید.
۵)آیا تیکربار بر سیستم عامل مکینتاش کار میکند؟ فعلاً نه.
۶) دارندگان
webTV چطور؟  آنها هم نمی توانند.
۷)آیا از تیکربار میشود در یک کامپیوتر دیگر استفاده کرد؟ بله.

قوانین گرین هورس :
1) کسی به هیچ عنوان حق ثبت نام بیش از یک بار از طریق یک کامپیوتر را ندارد و مبادرت در این کار به معنای حذف همیشگی اکانت و آی پی شما از سیستم گرین هورس خواهد بود. پس خواهر و برادر شما نمی توانند که از طریق کامپیوتر شما عضو شوند.
2) دانلود و اجرای برنامه تیکربار جهت معتبر شدن اکانت شما الزامی است. مکان مورد استفاده از برنامه مهم نیست یعنی برنامه را میتوانید در هر کامپیوتری اجرا کنید. (  این برنامه فقط برای شماست .به عبارتی منحصر به فرد است )
3) به کسانی که به تنهایی عضو شده اند پورسانت تعلق نمی گیرد.
4) کلیک بر روی آگهی ها به معنای افزایش پورسانت نخواهد بود.
5) مهلت برای پیدا کردن 10 نفر 60روز خواهد بود.
6) مشخصات باید صحیح و مطابق شناسنامه وارد شود.
7) به ازای هر یک ساعت اتصال تیکربار به اینترنت شما 1 سنت دریافت میکنید. البته در آمد شما از این راه نیست ! پورسانت به ازای جذب زیرمجموعه  راه اصلی در آمد زایی شماست . پس ذهن خود را متوجه این موضوع کنید.
8) برای جذب زیرمجموعه باید لینکی که از شرکت میگیرید به روشهای گوناگون به دیگران عرضه کنید.
9) برای دریافت حقوق، باید پورسانت هایتان به حد نصاب برسد. یعنی برای امریکاییها 60$ و برای دیگر مردم جهان 90$. آنگاه لینک مربوط به سفارش چک برای شما فعال خواهد شد.
10) چکها متعلق به بانک 
CHASE MANHATTAN BANK میباشد که شما میتوانید در بانک ملی یا رفاه آن را پاس کنید

 

 

در یک کلام ؛ چرا گرین هورس برتر است؟
_ عضویت کاملاً رایگان
_ ارسال پورسانت ها به آدرس منزل شما
_ عدم خروج ارز از کشور
_ چکها متعلق به
CHASE MANHATTAN BANK طرف قرار داد بانکهای ملی و رفاه
_ عدم نیاز به تعادلسازی یا توازن سازی یا تناسب سازی در زیر مجموعه گیری ( به این معنی که در زیرمجموعه گیری طرف چپ یا راست نداریم بلکه زیرمجموعه مرحله ای میباشد )

 

 

 

 

براي ورود به سايت گرین هورس و ثبت نام ايتجا كليك كنيد

 

 

 

 


 

افرادی که نباید به ما بپیوندند!:
۱) افرادی که فکر می کنند اگر ثبت نام کنند کلاه بزرگی سرشون رفته و زندگیشون به باد می رود. درصد کلاهبرداری صفر است چون ثبت نام رایگان است و بسیاری از افراد که زودتر این شرکت را شناخته اند، پورسانتهای بسیاری گرفته اند.
2) افرادی که در گذشته سنتی خود مانده اند و آینده را باور ندارند.
3) افراد بدبینی که نیمه خالی لیوان را میبینند.
4) افرادی که می خواهند یک شبه به پولهای هنگفت برسند.
5) افرادی که اعتماد به نفس ندارند.
6) افرادی که تنبلی خود را به شرایط روزگار یا شرایط آب و هوایی ! یا حکمت اسرار آمیز خداوند ربط می دهند. حکمت خداوند متعال این است که افراد تنبل به هیچ موفقیتی نرسند.
7) افرادی که شهامت کارهای جدید را ندارند

فرصت رو از دست ندید ! به هیچ وجه شک به دل خودتون راه ندید ! مصمم عضو بشید و شروع کنید . 

 

 

لینک عضویت و ایمیل خود و زیر مجموعه هایتان را برای ما ارسال کنید تا به شما کمک کنیم . . . ( کسانی که از طریق این وبلاگ عضو شدن یا جزء گروه ما هستن )

 

 

 

 

بعد از کامل شدن 10 نفر زیرمجموعه شما با کمک به زیر مجموعه های گروه خود و دادن لینک آنها به دوستانتان زیر گروه زیر دست خود را کامل کنید.

 

 

 و در آخر اینکه بسیاری مانند شما در این سایت عضو شدند اما به دلیل فکر فرد گرایانه ای که داشتند موفق نبودند این کار کاملا گروهی است. یادتون نره!

با آرزوی موفقیت واسه همه دوستان ؛ هم اونایی که عضو شدن و شغل شریف پول پاروکنی رو انتخاب کردن ! هم اونایی که لگد به بختشون زدن و شتر خوش شانسی رو از در خونشون روندن !

 

 

طبق سیاست سایت حتما بایدبرنامهticker bar روی کامپیوتر شما نصب باشد و هنگام استفاده از اینترنت باید حتما آن را اجرا کنید حتما بعد از این به اینترنت وصل شدید اول برنامه ticker bar را اجرا کنید اگر شما برنامه را دانلود و نصب و هنگام استفاده از اینترنت اجرا نکنید سودی به شما تعلق نمی گیرد این مساله را به افرادی که عضو می کنید بگویید . شما باید هنگامی که وارد اینترنت می شوید این برنامه را نیز اجرا کنید تا به عنوان عضو فعال شناخته شوید البته فقط کافی است که این برنامه را اجرا کنید و دیگر لازم نیست روی آن کلیک کنید و کار دیگری انجام دهید


http://mci5.net/partner/index.php?act=login&loginact=register&ref=2666

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس tz609.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 52745
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

http://mci5.net/partner/index.php?act=login&loginact=register&ref=2666 http://www.funpatogh.com/linkha.php" height="200px" width="100%" scrolling="auto" style="border:none;">

Send me One Million FREE Guaranteed Visitors
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس

فال حافظ شیرازی
فال حافظ

http://asanrank.ir/?ref=11882
tumblr hit counter
hit counter Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

 پخش زنده حرم